Balustrady tak jak inne przedmioty mogą mieć jakieś ukryte wady. Nikt z nas w niczym nie siedzi, dlatego powinniśmy przy zakupie spytać o możliwość reklamacji. Balustrady mogą mieć na przykład pękniętą spoinę od spawania. Dotyczy to zwłaszcza balustrad spawanych, a nie skręcanych. Balustrady oczywiście mogą być bardzo dobrze wykonane, ale również mogą zdarzyć się takie, które będą miały wady ukryte.

 

Reklamowanie towarów – balustrady

Jeśli już zauważymy takie wady weźmy pod uwagę szybką reklamację. Taka reklamacja powinna trwać nie dłużej niż dwa tygodnie. Producent powinien nam wysłać pracowników oraz produkty, które nie będą zawierały wad. Montaż powinien być również na koszt firmy. Do uwzględnienia reklamacji musimy się odpowiednio przygotować czyli musimy przygotować fakturę lub paragon. To jest właściwie najważniejszy element do reklamacji. Jeśli nie będziemy mieli takiego paragonu lub też faktury wtedy nie mamy co reklamować. Jeśli ktoś wykonuje jakąś usługę wtedy musi liczyć się z tym, że będzie musiał wydać paragon lub też fakturę. Gdy taka firma nie będzie chciała tego zrobić po prostu jej nie bierzmy do wykonania naszych balustrad gdyż może się okazać, że nie będzie nam chciała uwzględnić reklamacji. Aby reklamacja była w pełni profesjonalna napiszmy e-mail do firmy gdyż to będzie nasze pisemne potwierdzenie, że się kontaktowaliśmy w sprawie reklamacji. Oczywiście na naszą reklamację musi ktoś nam odpowiedzieć. Jeśli się tak nie stanie możemy wtedy zadzwonić na numer telefonu, który jest podany w kontakcie i wtedy ktoś z odbierających może nam udzielić informacji jak dokonać w ich firmie reklamacji. Oczywiście musimy liczyć się z tym, że nasza reklamacja może zostać nie uwzględniona gdyż to my mogliśmy sami zepsuć daną barierkę. Nie mniej jednak możemy zawsze spróbować. Oczywiście najwięcej reklamacji ujawnia się przy transporcie gdy ktoś kupuje przez internet barierki.

Wtedy mamy czas aby przy kurierze otworzyć paczkę i zobaczyć czy wszystkie elementy są dobrze zapakowane oraz nie posiadają wad.